Monday, July 12, 2010

Setelah 13 tahun, kami bersua kembali......

10 Julai 2010 lepas, tauke popiaOya organize 1 majlis reunion untuk ex-student SMTBP tahun 1996/97. Alhamdulillah, dapatlah aku join sama sebab majlis tu buat di Everly Resort Melaka.... lebih kurang 30 minit dari rumahku.


Seronok tak terkira dapat jumpa kawan-kawan lama.
Tak sempat nak bergambo sakan... sebuk berborak jer... jom layan gambo yang ada....

BBQ ayam dan ikan keli... anak-anak seronok jumpa kawan-kawan baru...


Aku pun tak tau lah macam mana anak bujang aku bole terselit kat bunga-bunga tu... Amboi!!!!


Ni lah antara kawan-kawan yang sempat aku tarik ajak bergambo.
Berdiri dari kiri : Aku, Fiza & Dud
Duduk dari kiri : Ziela, Olie & Oya (tauke popiaOya)

Masing-masing dengan askar-askarnya. Ramai lagi yang ada, tapi tak berkesempatan amik gambo sama-sama.

Nak tolong promote popiaOya ni.... klik kat sini ye....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...